Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

zaterdag 9 juli 2016

Plannen zijn soms sneller afgevoerd dan ze gemaakt zijn...

Tja, de weergoden helpen dan toch niet mee: wind blijft ZW, en een beetje te fors naar mijn zin.
Na een paar zeer interessante babbels met mensen in mn haven, en ook een passant die ik herkende van op het zeilersforum.nl,  besloot ik om al vanaf dag 1 mijn plannen aan te passen.
Pas vanaf woensdag zou het gunstiger worden om richting Belgische kust te varen.  Misschien doe ik dat, misschien ook niet. 
Het advies dat ik kreeg: de wind bepaalt je route, vecht er niet tegen, het moet leuk blijven.
Zeeland is zo'n verscheiden en prachtig vaargebied dat ik er na vier jaar nog steeds niet op uitgekeken ben.

Vandaag ben ik tot in Zierikzee geraakt. Ik moest er boeken leveren bij boekhandel De Vries.
Het is ook een leuke plek om wat rond te kuieren, en de wandeling naar het einde van de pier is zeker de moeite waard vind ik.

Alleen was de ligplaats die ik deze keer kreeg wel heel nipt...

Morgen trek ik wss naar Burghsluis. Daar ben ik nog nooit geweest, het is dus de moment :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!