Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

maandag 11 juli 2016

Als het stormt...

Als het stormt... bezoek je de stormvloedkering :P
Het was een wandeling van een dik uur, maar zeker de moeite waard.
Ik moest mn camera goed vasthouden, of hij was ribbedebie.
Imposant bouwwerk! Het weer was ook fantastisch eigenlijk, op de heel sterke wind na.

Toen ik net terug was in de haven werd ik uitgenodigd door mijn 'achterburen' voor een glaasje wijn.
Tja, als je twee taterwaters bij elkaar zet vliegt de tijd :D
Zij hebben een Marieholm, een hele mooie, komen uit mijn streek, hij zat ook bij de Zeescouts en ja: dan heb je genoeg gespreksmateriaal om de hele namiddag door te brengen.
Plots was het haast 19u en moest ik toch echt wel aan het koken :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!