Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

vrijdag 15 juli 2016

Weer op de Grevelingen

Ik ben al zo vaak in Bruinisse Marina geweest dat het als thuiskomen lijkt.

Vanmorgen vertrok ik in St. Annaland met lichte stroom tegen. Er stond erg weinig wind, de Krabbenkreek lag er echt stil bij.
Eerst geprobeerd om te zeilen, nadien op motor verder,  naar de Grevelingen sluis.
Ik riep via kanaal 72 even mn kameraad, Robby, op, en kreeg meteen erna een oproep van Erik en zijn echtgenote, die ik een paar dagen geleden ontmoette in Burghsluis. Zij waren aan het zeilen voor Bruinisse Marina en gingen even op me wachten.
Ik regelde gauw een ligplaats en zeilde dan weer uit.
Erik zeilde naar Brouwershaven, ik volgde hen.
Het was een prachtige zeildag!  Perfecte wind, zon en blauw water, wat wil een mens nog meer.
Nu we samen naar de Veermansplaat zeilden maakten we er een fotoshoot van.

Uiteindelijk maakte ik er een rondje Veermansplaat van, Erik en Kristine zeilden verder naar Brouwershaven.

Later stuurde Erik me nog een foto van hem met mijn boekje: hij is duidelijk tevreden ;-)

Nu ben ik erg benieuwd naar de foto's !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!