Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

vrijdag 20 maart 2015

Een helder moment :D

Zowat alle verlichting in mijn FS22 is intussen LED.

Eén lichttoestelletje ontsprong tot nu toe de dans: het TL-toestelletje in de kajuit. De hoofdverlichting zeg maar.
Dat toestelletje gebruikte ik nauwelijks omdat het volgens mij een energievreter is.

Uiteindelijk besloot ik om het te demonteren en mee naar huis te nemen.
Ik sloopte de ganse boel zodat enkel de behuizing en de schakelaar overbleven.

Waar het TL-buisje zat kleefde ik wat forex. Daarop kleefde ik 4 stroken LED.
Zaakje aan elkaar kloppelen met wat gesoldeerde brugjes en klaar!

Het geeft prima licht, en verbruikt vast een stuk minder!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!