Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

maandag 16 maart 2015

Nieuw logo in het grootzeil

Vorig jaar liet ik mijn zeilmaker, Insails, de logo kleven in mijn gloednieuwe grootzeil.
Het was het logo van mijn vorige werkgever.
Nu ik niet meer bij hem aan de slag ben, heeft het voor mij ook niet zoveel zin meer.
Het is wel zo dat, als je zo'n zelfklevende dacron uit je zeil verwijdert, er maar één oplossing op zit: nieuwe kleven.

Na een nachtje slapen besloot ik dan maar om de 'logo' van mijn eigen blog er in te kleven ;-)
Prima ideetje van mijn vriendin!

Dankzij Total Concept kon ik de logo laten drukken op een nieuw stuk zelfklevende dacron.

Het inkleven ging redelijk goed, maar ik had het nieuwe stuk dacron iets te nipt genomen zodat er helaas toch nog een streepje lijmresten onderuit komt. Hoe ik die weg krijg, daar heb ik totaal geen idee van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!