Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

woensdag 18 maart 2015

Gordijntje weg, deurtje in de plaats

Mijn FS22 was voorzien van een gordijntje dat vanuit de kajuit toegang gaf tot een bergruimte onder de kuipbank.
Handig, maar toch ook wat vervelend: als je iets uit die bak wou nemen, zat steevast dat gordijntje er mee tussen.
Echt afsluiten doet zo'n gordijntje ook niet echt.

Ik besloot om dat gordijntje weg te doen, en er weer een deurtje te plaatsen.


met een beitel de houten kader slopen.
Ik kon me eerst flink uitleven met een hamer en beitel om de stevige houten kader te verwijderen.
Met wat multiplex, epoxy en lak maakte ik en nieuw deurtje.

Het resultaat mag er zijn.
Enkel was ik even het deksel van de bank onder dit deurtje vergeten.... dat deksel kan nu niet meer open :P
Zo zie je maar: een gedane klus levert een nieuwe klus op :D


Nieuw tussenschot

Resultaat. Enkel nog een slotje voorzien

2 opmerkingen:

  1. Mogelijk een kooi opgeofferd voor echte bergruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het niet hoor. Het was al zo als ik de boot kocht, alleen hing er dus een gordijntje, en bij andere FS22-jachtjes is daar ook een deurtje, het is dus eerder een restauratie :P :D

      Verwijderen

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!