Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

dinsdag 11 februari 2014

Goed nieuws: mijn nieuw grootzeil is klaar!



Mijn grootzeil is klaar!  Ik kreeg van Insails (vroeger Zeilmakerij.com) een foto doorgemaild van het zeil.
Ziet er prima uit!
En een heel leuke service van hen: je kan je zeil volgen via Facebook!

Voor dit zeil had ik eerst een paar eisen genoteerd, en op basis daarvan offertes aangevraagd.
Ik wou een zeil dat hier in België of Nederland gemaakt werd. Het moest binnen mijn budget (max. 1100 euro) vallen, van heel goede kwaliteit zijn, en gemaakt door een zeilmaker die open communiceert.

Uit de verschillende offertes die ik aangevraagd had sprongen er twee uit die voldeden aan de eisen. Na veel wikken en wegen ging ik opnieuw voor Zeilmakerij.com. Zij hadden een dik jaar geleden een stormfok voor mij gemaakt.

Binnen enkele dagen kan ik het zeil gaan afhalen, nog even geduld hebben...

panden computer-gesneden

Panden kleven








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!