Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

zaterdag 15 februari 2014

Grootzeil afgehaald bij Zeilmakerij.com

Vandaag was de grote dag: ik kon mijn nieuw grootzeil afhalen bij zeilmakerij Van Der Werf, samen met het nieuwe topwant en achterstag.

Ik ben bijzonder tevreden van het nieuwe zeil. Het kostte misschien wel wat maar ik kreeg dan ook waar voor mijn geld:
  • geprofileerde zeillatten
  • dubbel getapete tell tales op het achterlijk
  • uitermate verzorgde naden
  • topkwaliteit dacron, ik ging namelijk voor de Performance versie
  • handige zeilzak en zeillinten,...
en een handige uitleg over de trim en algemene handling van het zeil.
Kortom: ik ben een gelukkige klant!

Ook de verstaging is om U tegen te zeggen:
ze bespaarden geen moeite: één spanner was van mindere kwaliteit, en zij hebben er gelijk een betere op gezet.

Alles dik in orde!
Zeilmakerij van der Werf, je hebt prima service geleverd!
Perfect afgewerkt zeil!

Tell tales op het achterlijk zeer degelijk bevestigd!

Geprofileerde zeillatten

Handige en zeer goed afgewerkte zeilzak

2 opmerkingen:

  1. Zeil ziet er heel mooi uit. Net als het nieuwe uiterlijk van je blog...?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zomer naar het Ijsselmeer ? Vertel ?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!