Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

zaterdag 14 februari 2015

Nieuwe mousse voor de kussens

Een investering kan je het wel noemen: zo'n nieuwe mousse is niet bepaald goedkoop.

Toen ik vorige week de mousse uit de hoezen haalde, om de hoezen eens te wassen, was het meteen duidelijk wat de volgende uitgavepost aan de boot ging zijn.
de mousse was nog de originele (30 jaar oud dus), begon wat te verpulveren, maar bovenal: hij was beschimmeld.
Die moest dus meteen vervangen worden.


Na wat rondzoeken vond ik een betaalbaar, en goed adres in Wilrijk: 1000 Matrassen.
De zaakvoerster beantwoordde vrij snel mijn prijsvraag en stelde twee kwaliteiten voor.

Toen ik de oude mousse ging afleveren, als mal, beoordeelde ik beide stalen, en koos voor de beste kwaliteit tussen de twee. Het werd kwaliteit 403, en redelijk harde mousse.

Een week later kon ik de op maat gesneden mousse reeds afhalen.

Na wat prullen en vloeken steken de nieuwe mousses in de hoezen, en kunnen ze weer aan boord :P


Die mousse is duidelijk aan vervanging toe!

De nieuwe mousse, kwaliteit 403.

Gelukkig passen ze nog net in de bestaande hoezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!