Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

zaterdag 21 februari 2015

Voor even een BV :D

Vandaag was ik voor even een BV.  Geeft wel een leuk gevoel :D

Ik gaf deze ochtend op de Belgian Boat Show een toespraak over 'mijn' solozeilen.
Het verraste me dat er toch wel wat toehoorders waren.
Er doken ook een paar heel toffe kennissen op, en enkele collega-solo zeilers.


Mijn toespraak had ik aangepakt zoals ik een paar jaar geleden de toespraken voor de KMDA op mijn vroegere werk aanpakte: met een grafisch mooi opgebouwde slideshow.
Gezien ik mijn teksten niet van buiten leer, was dat de gemakkelijkste oplossing.

In elk geval: de complimentjes nadien doen zeker deugd.

Bij deze dus een welgemeende dank voor iedereen die naar mijn verhaal kwam luisteren, en evenzeer een welgemeende dank aan mijn kennissen die me adviseerden om van deze toespraak en succesje te maken!

Volgende week doe ik ze nog eens over voor 'Toerzeilers België'.

Goede kennissen van me hebben er een leuk verslagje over geschreven:
http://sailingsylke.blogspot.be/2015/02/278-gent.html



1 opmerking:

  1. Goede presentatie. We hebben er met interesse naar geluisterd. Tot ziens een keer op de Grevelingen of Volkerak.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!