Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

zaterdag 28 februari 2015

Toespraak over solozeilen: De 'sequel' is soms beter :P

Vandaag kreeg ik de eer om mijn toespraak over solo zeilen nog eens over te doen.
Ditmaal voor een 25-koppig publiek: leden van Toerzeilers Belgiƫ.

Het was even wennen want nu gebeurde het in een (lege) woonkamer.
Mijn slideshow diende opnieuw als begeleiding.
Nu er geen tijdsdruk was, kon ik tussendoor verhalen vertellen.
De tijd vloog wat voor ik het wist had ik twee uur vol gebabbeld :P

Het was een waar succes. Mn grapjes werden gesmaakt, het was een gezellige boel en zeker ook een leuk publiek.
Ik ben blij dat ik toegezegd had om deze toespraak te houden ;-)

Aan alle toeschouwers: tot straks op het water! Ik herken jullie vast wel aa de solo-vlag !


1 opmerking:

  1. Hallo Kris,

    Ik wil je nogmaals bedanken voor de hele leuke en gezellige middag in Aartselaar. Ik heb er van genoten en tevens nieuwe ideeen opgedaan. Het is leuk te bemerken dat hoeveel ervaring iemand ook heeft er altijd iets te leren is.
    Vooral de verhalen over de vriend die overal zo inspringt zonder nadenken komen mij heel bekend voor. Ik heb er ook zo ene!
    Na thuiskomst van de lezing ben ik direkt beginnen te lezen in het boek Solo. Ik was erg verheugd dat ik dit boek juist mocht winnen daar ik hier al enige tijd naar op zoek was.
    Nu ga ik eerst uw blog eens lezen, zover was ik nog niet.

    vriendelijke groeten,

    Fred van Leeuwen


    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!