Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

zaterdag 1 september 2012

Dagje schilderen

Het is nu nog aangenaam warm en behoorlijk droog: DE moment om wat schilderwerken uit te voeren.
Ik ga niet zitten wachten op de winterperiode om te schilderen, maar offer er een zeildag of twee voor op.

De antislip van de Second was niet erg antislip meer, dat moest zowiezo aangepakt worden.
De donkerblauwe strook vond ik wat somber, daar wou ik een fris oranje band van maken.

Vandaag dus de eerste laag gaan schilderen.
Afplakken was een echt huzarenstukje. Op de kant is dat vast een makkie, maar zo in de box is dat echt niet simpel. Ik heb er de boot drie keer voor verlegd, om alles te kunnen plakken: meteen een leuke oefening :D

Daarna alles flink ontvet met aceton, en nu staat de eerste laag er op.
De antislip ziet er al gelikt uit, maar het oranje dekt langs geen kanten, dat beloofd voor morgen!

Afplakken zonder te vallen :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!