Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

donderdag 24 januari 2013

Een flyer voor een kennis

De winter is de geknipte periode om eens iets te doen dat niet met de boot te maken heeft.
Maar of het niet met watersport gerelateerd is, kan ik helaas niet garanderen :D

Ik heb nu iets meer dan een jaar en vaste leverancier voor mijn boot artikelen.
www.watersportwinkelsteenbergen.nl
Ik heb al wel eens 'naast de pot gepist' toen ik dringend wat nodig had en dat dan aankocht in de jachthaven waar ik toen lag, maar doorgaans blijf ik erg loyaal aan mijn leverancier. Hij levert bij mij aan de boot en dat bespaart me een hoop verzend- en/of verplaatsingskosten. Bovendien heb je het gemak dat je steeds kan rekenen op zijn ruime kennis en ervaring.

Nu heb ik hem kunnen overtuigen om mij eens iets te laten ontwerpen voor hem: flyers.
Mijn vaste drukkerij had een mooi aanbod, en dat trok hem over de streep.
Gisteren werden de flyers geleverd, en al zeg ik het zelf: ze zijn zeer geslaagd!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!