Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

woensdag 5 maart 2014

Wishlist 2014: zeiltochtjes

De Sail-Ya gaat binnen een paar dagen te water.
Tijd om het jaarlijkse lijstje op te stellen waar ik zoal naartoe wil dit jaar.

Met stip staat het IJsselmeer/Markermeer. Dat wordt hopelijk de zomertocht.




Daarnaast zou ik volgende willen doen:
  1. Overnachten voor anker op de Grevelingen
  2. Deelname/organisatie van een zeildag voor mijn werk
  3. Weekendje Sint Annaland
  4. Weekendje Veerse Meer
  5. Weekendje Scharendijke
  6. Tochtje naar Drimmelen
  7. Weekendje Neeltje Jans
  8. Weekendje Burghsluis
  9. Weekendje Stellendam
  10. Weekendje Hellevoetsluis
  11. Overnachten aan eiland Tiengemeten en het eiland bezoeken
    (Mag je daar overnachten aan de steiger?)
  12. Rondje Stellendam-Roompot
  13. Weekendje Zierikzee
Benieuwd hoeveel tochtjes ik waar kan maken...


2 opmerkingen:

  1. Geen weekendje Veerse Meer ? Daar is het zowiezo gratis aan alle eilanden liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, inderdaad: Veerse Meer, dat moet ook nog op de lijst.
      Ik ga niet veel thuis zijn :D

      Verwijderen

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!