Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

woensdag 2 maart 2016

Boek 'Ik zeil in Zeeland'

Het moest ervan komen: mijn blog leidde ertoe een boek uit te geven..
De blog over mijn eerste jachtje, een Leisure 17, en deze blog bevatten zoveel leuke verhalen dat ik daar iets mee moest doen.
Het idee rijpte al een jaar, maar na aanmoediging van twee goede zeilkameraden, en een bevriend koppel uit Friesland, besloot ik er echt voor te gaan.

Het boek bevat meer dan 40 waargebeurde zeilverhalen die uitgebreid herschreven zijn, en aangevuld met cartoons uit eigen hand.
Daarnaast heb ik de meest interessante tips & tricks, die ik al gebruikt had in mijn toespraak op de Belgian Boat Show en voor Toerzeilers België, in dit boek opgenomen.

Intussen is het boek klaar, en is de ISBN-nummer al toegekend:
9789090296319.

Het boek bevat 144 bladzijden en is 21x13,5cm (gesloten).
Geadviseerde winkelprijs is 17,95 eur.

Geinteresseerden kunnen een exemplaar bestellen via krab at telenet.be
Geef uw naam, adres en e-mailadres door.
Ik bezorg u dan een exemplaar ;-)
Portkosten voor een adres in België= 2,7eur.
Voor Nederland, vanuit België, 7,95eur. Ik hoop een betere manier te vinden.

Let op: ik heb maar 300 exemplaren laten drukken.


(Deze info heb ik ook verzameld op een aparte pagina: http://myfriendship22.blogspot.be/p/van-blog-naar-boek-ik-zeil-in-zeeland.html)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!