Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

zaterdag 11 oktober 2014

Een geslaagd trapje, een mislukte zeildag...


De weersvoorspellingen zagen er leuk uit: voor een keertje een rustig windje, 18°C en hooguit een buitje.
De weergoden gaven bakken regen, niks wind en hooguit 13°C...
Het werd een uitgeregende zeilvoormiddag waarbij ik nat werd tot op het ondergoed, zelfs met mn zeilpak aan. Die miezerregen kroop echt overal. Niks bleef droog.
Je kan het gerust met stip de slechtste zeildag van dit jaar noemen.

Toch ook een positieve noot: het nieuwe trapje, is meer dan geslaagd :P
Ik had dit trapje ontworpen op maat van mijn koelbox omdat de vorige trap echt veel te groot was. Mn koelbox schoof alle kanten op, en de trap nam echt teveel plaats in.
Deze, compactere, trap past veel beter in de kajuit, en de verankering tegen de wand is weer zoals het origineel geweest moet zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!