Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

vrijdag 19 december 2014

Wishlist 2015: waar willen we naartoe?

Ik moet het toegeven: in de winter beloof ik jan en alleman een mooie zeiltocht, en dan blijkt de zomer veel te kort te zijn. De lijst met mensen die ik eens wil meenemen wordt alsmaar langer.

Ooit zag ik een post op het zeilersforum:
"Ik stop ermee om mensen mee te nemen. Je hebt gewoon nooit tijd om eens alleen rond te zeilen. Vanaf nu zeil ik enkel nog solo..."
Zo ver ga ik het nu niet drijven, maar als ik mn logboek zo bekijk worden mijn solo-dagen steeds minder :P

Nu ik een toffe kameraad heb die ook een Friendship 22 bezit, plannen we weer mooie zeiltochten. Daar is de winter uitermate geschikt voor: dagdromen over toekomstige tochten.
Bij een lekktere trappist schetsten we Zeeland en begonnen bollen te zetten op de plaatsen waar we naartoe willen.
Eén ding viel alvast op: Zeeland is voor ons zo'n mooi zeilgebied dat tochten op zee niet eens tot de wishlist behoren. Zelfs het Veerse Meer is voor mij nog steeds onbezocht vaarwater :P

Engeland, Frankrijk, Denemarken?
Het blijft voor ons voorlopig een ver-van-mijn-bed show :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!