Ik zeil in Zeeland

Ik zeil in Zeeland
Meer info over het boek

maandag 8 december 2014

Agenda Toerzeilers België: ook ik ben nu aan de beurt :)

Juli 2014 kwam ik in contact met Veronique, die een belgische afdeling opgericht heeft van het bekende Toerzeilers Nederland. Ze vroeg me of ik niet eens een keertje een toespraak wou houden over mijn ervaringen als solo-zeiler. Ik heb toen toegezegd.

Nu moet ik wel toegeven dat het er sneller aan komt dan gedacht :P

Dit is alvast de agenda voor begin 2015=


TOERZEILERS PROGRAMMA Q1 2015
Zaterdag 17 maart 2015
Lezing door Christian Vankerckhove en Els Heyvaert over hun zeilreis rond de wereld
Een Belgisch koppel is vertrokken met een eenvoudige boot. Ze geven een realistische voorstelling met getuigenissen van de vele pech die ze onderweg gehad hebben. Dit werd ook neergeschreven in een boek.
Inschrijven: Veronique Sierens (+32 472 405983). Email: v_sierens@hotmail.com.
Locatie: Guido Gezellestraat 12A, 2630 Aartselaar, België. Aanvang: 19.00 uur.
Leden Toerzeilers: gratis inkom
Niet leden Toerzeilers: € 10 inkom
________________________________________________________________________________
Zaterdag 28 februari 2015
SOLOZEILEN TIPS & TRICS
Kris Baetens vaart al meer dan 30 jaar en heeft sinds enkele jaren zijn eigen jachtje waarmee hij meestal solo vaart op Belgische en Hollandse wateren. Op deze namiddag wil hij zijn ervaringen delen. Het wordt een aaneenschakeling van tips en trics. Dit is geschikt voor hen die solo willen varen en voor allen die willen weten wat te doen indien ze gedwongen worden om solo te varen (als de rest van de bemanning zeeziek is bijvoorbeeld).
Inschrijven: Veronique Sierens (+32 472 405983). Email: v_sierens@hotmail.com.
Locatie: Guido Gezellestraat 12A, 2630 Aartselaar, België. Aanvang: 14.00 uur.
Leden Toerzeilers: gratis inkom
Niet leden Toerzeilers: € 7 inkom
_________________________________________________________________________________
Vrijdag 13 maart 2015
Lezing door Ben Rutte: Dat pakken ze je nooit meer af.
Drie jaar lang voeren Ben en Annemiek Rutte rond de wereld op hun Blauwe Pinquin, een eenvoudige zeilboot zonder luxe of verspillende uitrusting. Ben laat in zijn presentatie zien dat het heel simpel kan zijn om de wereld rond te zeilen. Hoe ziet het dagelijks leven aan boord eruit als je boot je huis is? Wat voor problemen kom je tegen? En hoe kun je zelfvoorzienend rond de wereld zeilen? Een fantastisch verhaal voor zeilers die dromen van verre reizen en voor zeilers die een verre reis plannen.
Inschrijven: Veronique Sierens (+32 472 405983). Email: v_sierens@hotmail.com

Locatie: Wolffaertshof, 7 Baron van Ertbornstraat , 2630 Aartselaar.
Aanvang: 19.00 uur.


Leden Toerzeilers: 8 euro inkom
Niet leden Toerzeilers: 12 euro inkom

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met je lezing(en)! "May your joys be as deep as the oceans, your troubles as light as its foam. And may you find, sweet peace of mind, where ever you may roam." - Irish Blessing

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Iris!
      De toespraak op de Belgian Boat Show gaat door op 21 februari, deze voor de Toerzeilers Belgie op 28 februari.
      Alvast heel tof dat je mijn blog bezocht!

      Verwijderen

Dank voor je reactie op 'myfriendship22'!