Deze gaspitten zijn echt op |
Maar dat draaide toch iets anders uit.
Het heenrijden ging vrij traag door slecht zicht en flinke regenval. Bij aankomst zag ik dat alle afsluiters dik in orde zijn, geen lekken. De enige lek zit ergens aan de spiegel want er stond water in de kuipbak.
Daar moet ik zeker eens naar kijken.
Fabian van de Watersportwinkel kwam mijn spulletjes leveren waaronder het ronde luchtroostertje. Dat heb ik meteen geplaatst met witte TEC7.
Ik besprak met Fabian de kapot gebrande gaspitten. Eventjes demonteren was geen optie: ze zijn flink geoxideerd. Ik besloot om de hele keukenblok mee naar huis te nemen, en een behoorlijke renovatie door te voeren. Fabian hielp me even om de keukenblok tot aan de auto te dragen, waarvoor dank ;-)
De 'instructies' voor de baterijmonitor |
De batterijmonitor heeft een redelijk ingewikkelde kleurcode. Die heb ik geplastificeerd en naast het lampje gekleefd.
De barometer bleek defect: die bleef steeds maar staan op 'mooi weer'... een bedenkelijk geschenkje van de vorige eigenaar dus. Die heb ik gedemonteerd, en Watersportwinkel Steenbergen heeft hem mee om te kijken of hij een gelijkaardig klokje kan leveren, daar heb ik zeker meer aan.
De in elkaar gedraaide bedrading voor het waterpompje |
Mijn werklijstje wordt dus wat langer.
Eventje dit keukenblok demonteren... |
Voila: een 12V stopcontact voor de koelbox |
De rail achteraan waar het keukenblok over schuift |
De gegevens van het versleten gasvuur |
Het keukenblok zonder de inox spoelbak |
Nu het keukenblok weg is kan ik deze ruimte ook even inspecteren |
Heeft u wel eens gedacht aan een digitale barometer ipv een analoge ? Die zijn meer precies beter afleesbaar en hebben vaak een geschiedenis tabel van 24h zodat u weet hoe snel het stijgt en daalt. Dat kan zijn ingebouwd in een weerstation met oa een windmeter met max en min metingen enz. Zoiets kan zelfs goedkoper zijn dan een nieuwe analoge barometer. Misschien het overwegen waard ?
BeantwoordenVerwijderenSucces. Hurley SII.